Veelgestelde vragen

Productinformatie

Hebben jullie een showroom?

Wij hebben in Bussum een showroom waar we u de diverse soorten producten, afwerkingen en onderstellen kunnen laten zien.

U bent welkom op de volgende openingstijden:

Maandag: Gesloten
Di t/m vr: 12:00 tot 16:00 uur
Zaterdag: 11:00 tot 14:30 uur
Zondag: Gesloten

Bezoekadres: De Nieuwe Vaart 36 te Bussum

Ik heb een specifieke wens qua product, kunnen jullie dit maken?

We zouden u graag helpen met uw wensen. We kunnen maatwerk leveren als uw keuze opties er niet bij staan. Denk bijvoorbeeld aan een ovale tafel, andere afwerking etc.

Stuurt u gerust een mail via ons contactformulier. Beschrijf hierin uw wensen, dan gaan wij voor u kijken wat er mogelijk is en een berekening voor u maken.

Kan mijn houten blad scheuren?

Hout werkt altijd. Om te voorkomen dat het hout gaat scheuren moet de luchtvochtigheid in uw huis minimaal 55 % zijn. Als uw luchtvochtigheid in uw huis te laag is raden wij aan om een luchtbevochtiger te plaatsen. Daarnaast raden wij u aan om grote temperatuurwisselingen in uw huis te voorkomen. Helaas kunnen wij daardoor geen garantie geven op eventuele toekomstige scheuren van een boomstam blad.

Bestellen en betalen

Kan ik de producten ook bij jullie afhalen?

Ja dat is op afspraak mogelijk. U ontvangt bericht zodra uw bestelling klaar staat voor u, dan kunt u direct de afspraak inplannen.

De beschikbare dagen/tijd voor afhalen zijn: 
Dinsdag, woensdag en vrijdag tussen 10:00 en 16:00 uur.

Hoe kan ik bij jullie afrekenen?

U kunt bij ons op meerdere manieren afrekenen:

  • iDeal: 100% betaling vooraf
  • Directe bankoverschrijving: 50% aanbetaling, restant bij bezorging of afhaal
  • Klarna: Binnen 14 dagen betalen
  • Creditcard: 100% betaling vooraf
Kan ik ook een aanbetaling doen?

Ja, dit is mogelijk. Als u kiest bij het afrekenen voor ‘Directe Bankoverschrijving’, dan kunt u een aanbetaling doen van 50%. Deze dient u zelf handmatig over te maken naar:
NL05KNAB0401 384 845 t.n.v. Briximo Online Concepts onder vermelding van uw ordernummer en/of naam.

Directe bankoverschrijving; waar moet ik het geld op storten?

Als u hebt gekozen voor directe bankoverschrijving, dan kunt u een aanbetaling doen van 50% van de order. Het restant kunt u voldoen bij het afhalen of bij bezorging per pin.

U mag het bedrag overmaken naar: NL05KNAB0401 384 845 t.n.v. Briximo Online Concepts onder vermelding van uw ordernummer en/of naam.

Levering en kosten

Wat is levertijd van jullie producten?

De levertijd is afhankelijk van het product dat wordt besteld. Op de pagina ‘Verzending & Levertijd’ kunt u alle levertijden overzichtelijk bekijken.

Ik heb na de verwachte levertijd niets ontvangen, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Het kan soms helaas voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt. We doen ons uiterste best leveringen op tijd te bezorgen en indien dit niet mogelijk is, u tijdig te informeren.

Benieuwd naar de status, neem dan even contact op via ons contactformulier, dan gaan wij voor u kijken wanneer u uw bestelling kunt verwachten.

Kunnen jullie ook sneller leveren dan de levertijd?

Onze levertijden zijn een ruime indicatie. In de meeste gevallen kunnen we uw bestelling eerder leveren. Dit kunnen wij echter niet garanderen.

Hebt u toch spoed, mail ons dan gerust, dan kijken wij wat we voor u kunnen betekenen: info@robustiekwonen.nl

Overige vragen

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Onze grote producten, zoals tafels, worden geleverd door de koerier. Op onze productie locatie tekenen wij af dat het product onbeschadigd de deur uitgaat, en wij vragen van u ook een handtekening zodra de koerier heeft geleverd voor onbeschadigde ontvangst.

Is er schade opgetreden tijdens het transport, dan kunt u dat direct terugkoppelen naar de koerier of contact met ons opnemen per mail: info@robustiekwonen.nl

0
    0
    Jouw winkelmand
    Je winkelwagen is leegTerug naar shop